Foreningens daglige ledelse, herunder økonomi varetages af bestyrelsen, der kan uddelegere opgaver og ansvar til udvalg eller enkeltpersoner under ansvar over for bestyrelsen. Bestyrelsens ansvarsområder dækker bl.a.:
- Planlægning og afvikling af bestyrelsesmøder
- Planlægning og afvikling af generalforsamlinger
- Udvikling af foreningen
- Udvikling af nødvendige dokumenter til klubben - planer, årshjul, Vision 2024-28 m.m.
- Udarbejdelse af skabeloner til trænerkontrakter og godkendelse af endelige kontrakter
- Udarbejdelse af kommunikationsstrategi for klubben
- Politisk samarbejde med Københavns Kommune og Dansk Håndbold, DGI og øvrige organisationer
- Samarbejde med udvalg
- Klubbens overordnede økonomi, budget, regnskab og opfølgning
Bestyrelsen består aktuelt af 8 medlemmer og mødes ca. hver måned.
Her kan du se de kommende bestyrelsesmøder i Amager SK